Památky Plus, z.ú. – obchodní rejstřík, úplný výpis
Spisová značka
U 1136/MSPH Městský soud v Praze
Obchodní firma
Památky Plus, z.ú.
Sídlo
Moskevská 1464/61, Vršovice, 101 00 Praha
Předmět činnosti
vydavatelská činnost
poradenská a konzultační činnost
prezentace a interpretace kulturního dědictví
tvorba odborných, metodických a popularizačních materiálů a publikací
příprava a realizace workshopů, školení, konferencí a dalších aktivit tohoto odborného charakteru
edukační a osvětová činnost
příprava a pořádání volnočasových aktivit s edukačním přesahem
spolupráce s podobně zaměřenými subjekty v čr i v zahraničí
Statutární orgán - ředitel
Správní rada
Mgr. VENDULA HNOJSKÁ
okres Plzeň-jih
Den vzniku funkce: 31. březen 2023
Den vzniku členství: 31. březen 2023
zapsáno 31. březen 2023
vymazáno 20. září 2023
zapsáno 31. březen 2023
vymazáno 6. prosinec 2023
1.Správní rada je pětičlenný orgán, který dbá o zachování účelu, pro nějž byl ústav založen a na řádné hospodaření s jeho majetkem. 2.V čele správní rady stojí předseda, kterého si členové správní rady zvolí ze svého středu. Předseda svolává zasedání správní rady, řídí jeho průběh a stará se o komunikaci mezi správní radou, ostatními orgány a zakladatelem. 3.Členy správní rady jmenuje zakladatel ústavu. Funkční období člena správní rady je pětileté. 4.Členství ve správní radě zaniká: a.uplynutím funkčního období, b.odvoláním správní radou, c.vzdáním se funkce, d.úmrtím, e.ztrátou bezúhonnosti. 5.Člen správní rady, kterému skončilo funkční období, může být jmenován opětovně. 6.Člen správní rady se může vzdát své funkce. Tuto skutečnost musí oznámit písemně správní radě. 7.Správní rada schvaluje: a.rozpočet ústavu, b.řádnou a mimořádnou účetní uzávěrku, c.výroční zprávu, d.návrh na zrušení ústavu. 8.Správní rada rozhoduje o: a.vydání statutu a jeho změnách, b.jmenování a odvolání ředitele a stanovení jeho mzdy, c.rozdělení hospodářského výsledku, d.odměňování členů správní rady a ředitele v závislosti na hospodářském výsledku ústavu, e.zahájení provozu obchodního závodu nebo jiné vedlejší činnosti ústavu, f.změně sídla ústavu, a to po předchozím vyjádření ředitele. K rozhodnutí o zrušení ústavu je třeba souhlas ředitele. 9.Předchozí souhlas správní rady je vyžadován pouze k právnímu jednání, jímž ústav: a.nabývá nebo pozbývá vlastnického práva k nemovité věci, b.zatěžuje vlastní nemovitou věc, c.nabývá nebo pozbývá právo autorské nebo průmyslové, d.zakládá jinou právnickou osobu nebo se na takové osobě podílí vkladem, e.vytváří finanční závazky překračující výši stanovenou vnitřními předpisy. 10.Vydání souhlasu či nesouhlasu s jednáním dle předešlého odstavce je správní rada povinna učinit nejpozději do 14 dní ode dne, kdy je k tomu vyzvána ředitelem. 11.Nadpoloviční stanovisko správní rady je potřeba k: a.přijetí rozhodnutí o zrušení ústavu, b.přijetí rozhodnutí o schválení statutu, c.schválení rozpočtu ústavu a jeho změny, d.rozhodnutí o rozdělení hospodářského výsledku, e.rozhodnutí o jmenování a odvolání ředitele ústavu a stanovení jeho mzdy, f.souhlasu se zcizením nebo zatížením nemovité věci, g.odvolání člena správní rady. 12.Správní rada se schází pravidelně dvakrát do roka. Mimo pravidelné schůze se správní rada může sejít na schůzi mimořádné, konané zpravidla k řešení naléhavých otázek, pokud dá ke svolání této schůze předsedovi podnět ředitel, nebo nadpoloviční většina členů správní rady. Rada může rozhodovat per rollam. 13.Z každého zasedání správní rady je pořízen zápis, který podepíší zapisovatel a předseda. Zápis je zaslán řediteli a zakladateli. 14.Pokud zanikne členu správní rady jeho členství, jmenuje zakladatel ústavu na jeho místo člena nového. člen správní rady může být jmenován opakovaně. Pokud tak zakladatel neučiní do 2 měsíců od okamžiku zániku členství daného člena, jmenuje správní rada bez návrhu nového člena sama.
1.Ředitel je statutárním orgánem ústavu, jenž řídí jeho činnost, jedná jeho jménem a rozhoduje ve všech záležitostech, které nespadají do pravomoci správní rady. Jednání jménem ústavu spadající do jeho pravomoci je ředitel oprávněn činit samostatně. 2.Ředitel je povinen zajistit řádné fungování ústavu a naplňování účelu, pro nějž byl založen, řádné vedení účetnictví, plnění všech zákonných povinností s jeho činností spojených, minimálně jednou za 3 měsíce informovat o stavu činnosti ústavu správní radu a plnit další povinnosti stanovené touto zakládací listinou. Za splnění těchto povinností je ředitel odpovědný správní radě. 3.Ředitel nemůže být členem správní rady, má však právo účastnit se jejich jednání a prezentovat na nich svá stanoviska. 4.Funkční období ředitele je pětileté. 5.Správní rada ředitele odvolává, pokud nezajistil řádné plnění povinností uvedených v odstavci druhém, a to přesto, že byl jejím prostřednictvím k nápravě tohoto stavu vyzván, nebo pokud i přes řádné plnění jeho povinností jedná způsobem, který ústav navenek poškozuje.
Dozorčí rada
Mgr. NIKOLA KASSL
okres Karlovy Vary
Den vzniku funkce: 31. březen 2023
Den vzniku členství: 31. březen 2023
Úplný výpis ze spolkového rejstříku - veřejný rejstřík
Tato stránka obsahuje úplný výpis
údajů firmy
Památky Plus, z.ú.
Údaje byly staženy 22. prosince 2023 z
datové služby justice.cz dle IČO
19180098
a údaje ve výpise nebyly dle systému ARES do dnešního dne změněny.
Z důvodu ochrany osobních údajů nejsou na stránce data narození a úplné adresy fyzických osob.
Kompletní výpis včetně dat narození a adres lze zobrazit po zadání IČO 19180098 na originální stránce obchodního rejstříku justice.cz.
Výpis z obchodního (spolkového) rejstříku uváděný na stránkách serveru Kurzy.cz má pouze informativní hodnotu k datu uvedenému v záhlaví výpisu, nenahrazuje oficiální výpis z obchodního (spolkového) rejstříku
a nelze jej použít při právních úkonech, např. při jednáních se státními úřady. Oficiální výpis je možné pořídit u libovolného rejstříkového soudu, v jakékoli notářské kanceláři, na obecním či městském úřadě
a na pobočkách pošty se službou Czech POINT.
Zdroje dat:
Kurzy.cz zobrazují výhradně jen takové údaje, jenž jsou poskytovány jako otevřená data, případně data, která jsou zveřejněna orgánem státní správy,
nebo je Kurzy.cz jako zpracovatel osobních údajů získaly na základě smlouvy s jiným správcem (aktuálně katalog ŽivéFirmy.cz). Veškeré osobní údaje jsou zveřejňovány v souladu s Nařízením (EU) 2016/679 (GDPR)
a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, v platném znění. Podrobné informace o právech subjektu údajů, rozsahu a oprávněnosti zpracovávání osobních údajů jsou uvedeny v dokumentu
Zpracování osobních údajů z veřejných zdrojů
Své žádosti či připomínky týkající se zveřejněných údajů posílejte, prosím, na email
info@kurzy.cz. Vzhledem k tomu, že Kurzy.cz nezískaly osobní údaje od subjektu údajů, ale
z veřejných zdrojů, nebudou obvykle schopny identifikovat subjekt údajů pouze na základě jména a příjmení fyzické osoby (osob se stejným jménem a příjmením budou mít v evidenci více).
Chcete-li proto požádat o výmaz svých údajů či budete např. vznášet námitku, urychlíte vyřízení své žádosti tím, že uvedete přesnější identifikaci své osoby, tedy
kromě jména a příjmení uvedete např. i své bydliště nebo datum narození, případě uvedete webové stránky Kurzy.cz, na kterých jste zmiňováni.
Seznam odkazů na zdrojové informace naleznete na stránce
KONTAKTY a ZDROJE.
Opravy dat: Pokud jste objevili nesrovnalost dat se zdrojovým rejstříkem, kontaktujte nás prosím na email
info@kurzy.cz a uveďte stránku, na které se nesrovnalost nachází, případně IČ subjektu.
Pokud je nesrovnalost dat přímo ve zdrojovém rejstříku, obraťte se s opravou dat na příslušnou instituci uvedenou na stránce
Zdroje.
Tím zajistíte aktuálnost dat na našich stránkách a v mnoha dalších komerčních databázích.