Domov PETRA Mačkov – obchodní rejstřík, úplný výpis
Spisová značka
Pr 419/KSCB Krajský soud v Českých Budějovicích
Obchodní firma
Ústav sociální péče pro mentálně postiženou mládež Mačkov
zapsáno 1. leden 2003
vymazáno 1. leden 2006
Ústav sociální péče pro mentálně postiženou mládež a Základní škola speciální Mačkov 79
zapsáno 1. leden 2006
vymazáno 21. červen 2007
Domov PETRA a Základní škola speciální Mačkov
zapsáno 21. červen 2007
vymazáno 31. leden 2008
Sídlo
Mačkov 79, 388 01 Blatná
zapsáno 1. leden 2003
vymazáno 7. říjen 2011
Mačkov 79, 388 01 Mačkov
zapsáno 7. říjen 2011
vymazáno 3. listopad 2016
Předmět podnikání
pronájem bytových a nebytových prostor a ploch včetně poskytování základních služeb souvisejících s pronájmem
zapsáno 1. leden 2003
vymazáno 21. červen 2007
účelem organizace je poskytování ústavní sociální péče pro mentálně postižené děti, mládež a dospělé s přidruženými kombinovanými vadami. organizace plní funkci integrovaného ústavu pro výše jmenovanou skupinu. vytváří náhradní životní prostředí, kde zajišťuje komplexní péči, zejména činnost výchovnou, pracovně terapeutickou, zdravotní, rehabilitační, zájmovou, kulturní a rekreační. organizace zabezpečuje zácvik klientů k jednoduchým pracím přiměřeným jejich zdravotního stavu a vyhledává vhodné pracovní uplatnění uvnitř i vně ústavu. ústav zajišťuje poradenskou službu rodičům a opatrovníkům klientů ústavu, pomoc při řešení krizových situací v rodinách s mentálně postiženými. stravování poskytuje v souladu s příslušnými právními předpisy důchodcům, kteří již nejsou schopni si sami zajistit kvalitní stravování, dále zaměstnancům či dalším zájemcům.
zapsáno 1. leden 2003
vymazáno 21. červen 2007
organizace poskytuje základní vzdělávání, které vede k tomu, aby si žáci osvojili potřebné strategie učení a na jejich základě byli motivování k celoživotnímu učení, aby se učili tvořivě myslet a řešit přiměřené problémy, účinně komunikovat a spolupracovat, chránit své fyzické i duševní zdraví, vytvořené hodnoty a životní prostředí. základní vzdělávání poskytuje také speciálně pedagogickou péči žákům se speciálními vzdělávacími potřebami. ukončením vzdělávacího programu základního vzdělávání v základní škole speciální získá žák základy vzdělávání. organizace v přípravném stupni základní školy speciální poskytuje přípravu na vzdělávání dětem s těžkým mentálním postižením, souběžným postižením více vadami nebo autismem. organizace ve školní družině a školním klubu poskytuje zájmové vzdělávání žákům jedné školy nebo několika škol, může organizovat činnost pro účastníky, nebo účastníky a jejich zákonné zástupce, i o volných dnech a ve dnech školních prázdnin. organizuje zájmové vzdělávání především pro účastníky přihlášené k pravidelné denní docházce.
zapsáno 1. leden 2006
vymazáno 31. leden 2008
organizace je zřízena za účelem poskytování sociálních služeb dle zákona č. 108/2006 sb., o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů. při své činnosti zachovává přirozené vztahové sítě, respektuje práva a lidskou důstojnost každého uživatele. organizace poskytuje služby sociální péče dle § 38 zákona č. 108/2006 sb. o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů a základní činnosti dle ustanovení § 35 v závislosti na druhu poskytované sociální služby, tj.: a) týdenní stacionář dle ustanovení § 47 - organizace je zřízena pro poskytování pobytových služeb osobám, které mají sníženou soběstačnost z důvodu věku nebo zdravotního postižení, zejména mentálního případně kombinovaného postižení, jejichž situace vyžaduje pravidelnou pomoc jiné fyzické osoby. b) domov pro osoby se zdravotním postižením dle ustanovení § 48 - organizace je zřízena pro poskytování pobytových služeb osobám, které mají sníženou soběstačnost z důvodu zdravotního postižení, zejména mentálního případně kombinovaného postižení, jejichž situace vyžaduje pravidelnou pomoc jiné fyzické osoby. c) chráněné bydlení dle ustanovení § 51 - organizace je zřízena pro poskytování pobytových služeb osobám, které mají sníženou soběstačnost z důvodu mentálního postižení případně kombinovaného postižení, jejichž situace vyžaduje pomoc jiné fyzické osoby. chráněné bydlení má formu skupinového, popřípadě individuálního bydlení. organizace je povinna zajistit zdravotní péči definovanou v § 36 zákona č. 108/2006 sb. o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů, pokud je potřebná. organizace je zřízena pro poskytování pobytových služeb zejména dětem, které vzhledem k mentálnímu postižení potřebují péči, kterou daná organizace poskytuje, a dospělým osobám, které jsou posouzeny jako plně invalidní. organizace také poskytuje na základě písemné smlouvy s uživatelem a za úhradu fakultativní služby, které souvisí s předmětem hlavní činnosti. poskytované fakultativní služby stanoví organizace vnitřním předpisem včetně stanovení výše úhrady za jejich poskytování. poskytuje stravování uživatelům služeb, zaměstnancům, osobám, které dosáhly věku rozhodného pro přiznání starobního důchodu, osobám se zdravotním postižením, studentům praktikantům, dobrovolníkům a krátkodobě i jiným zájemcům. provádí nahodilý prodej drobných výrobků zhotovených v rámci aktivizačních činností uživatelů a nahodilý prodej zemědělských produktů rostlinné a živočišné produkce získaných v rámci povinné péče o pozemky. pronajímá bytové a nebytové prostory a plochy včetně poskytování základních služeb s pronájmem spojených.
zapsáno 21. červen 2007
vymazáno 7. březen 2009
služby poskytované dle zákona č. 108/2006 sb., o sociálních službách, v platném znění a vyhlášky č. 505/2006 sb., v platném znění, které jsou předmětem hlavní činnosti krajem zřizované organizace, jsou službami obecného hospodářského významu. poskytováním těchto služeb nedochází k narušování pravidel hospodářské soutěže, jejich financování ze státních prostředků tudíž není posuzováno v rámci veřejné podpory.
organizace je zřízena za účelem poskytování sociálních služeb dle zákona č. 108/2006 sb., o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů. při své činnosti zachovává přirozené vztahové sítě, respektuje práva a lidskou důstojnost každého uživatele. organizace poskytuje služby sociální péče dle § 38 zákona č. 108/2006 sb. o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů a základní činnosti dle ustanovení § 35 v závislosti na druhu poskytované sociální služby, tj.: a) sociálně terapeutické dílny dle ustanovení § 67 - organizace je je zřízena pro poskytování ambulantních služeb osobám, které mají sníženou soběstačnost z důvodu zdravotního postižení, které nejsou z tohoto důvodu umístitelné na otevřeném ani chráněném trhu práce. jejich účelem je dlouhodobá a pravidelná podpora zdokonalování pracovních návyků a dovedností prostřednictvím sociálně pracovní terapie. b) domov pro osoby se zdravotním postižením dle ustanovení § 48 - organizace je zřízena pro poskytování pobytových služeb osobám, které mají sníženou soběstačnost z důvodu zdravotního postižení, zejména mentálního případně kombinovaného postižení, jejichž situace vyžaduje pravidelnou pomoc jiné fyzické osoby. c) chráněné bydlení dle ustanovení § 51 - organizace je zřízena pro poskytování pobytových služeb osobám, které mají sníženou soběstačnost z důvodu mentálního postižení případně kombinovaného postižení, jejichž situace vyžaduje pomoc jiné fyzické osoby. chráněné bydlení má formu skupinového, popřípadě individuálního bydlení. organizace je povinna zajistit zdravotní péči definovanou v § 36 zákona č. 108/2006 sb. o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů, pokud je potřebná. organizace je zřízena pro poskytování pobytových služeb zejména dětem, které vzhledem k mentálnímu postižení potřebují péči, kterou daná organizace poskytuje, a dospělým osobám, které jsou posouzeny jako plně invalidní. organizace také poskytuje na základě písemné smlouvy s uživatelem a za úhradu fakultativní služby, které souvisí s předmětem hlavní činnosti. poskytované fakultativní služby stanoví organizace vnitřním předpisem včetně stanovení výše úhrady za jejich poskytování. poskytuje stravování uživatelům služeb, zaměstnancům, osobám, které dosáhly věku rozhodného pro přiznání starobního důchodu, osobám se zdravotním postižením, studentům praktikantům, dobrovolníkům a krátkodobě i jiným zájemcům. provádí nahodilý prodej drobných výrobků zhotovených v rámci aktivizačních činností uživatelů a nahodilý prodej zemědělských produktů rostlinné a živočišné produkce získaných v rámci povinné péče o pozemky. pronajímá bytové a nebytové prostory a plochy včetně poskytování základních služeb s pronájmem spojených.
zapsáno 7. březen 2009
vymazáno 16. duben 2013
organizace je zřízena za účelem poskytování sociálních služeb dle zákona č. 108/2006 sb., o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů. při své činnosti zachovává přirozené vztahové sítě, respektuje práva a lidskou důstojnost každého uživatele. organizace poskytuje služby sociální péče dle § 38 zákona č. 108/2006 sb. o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů a základní činnosti dle ustanovení § 35 v závislosti na druhu poskytované sociální služby, tj.: a) sociálně terapeutické dílny dle ustanovení § 67 - organizace je je zřízena pro poskytování ambulantních služeb osobám, které mají sníženou soběstačnost z důvodu zdravotního postižení, které nejsou z tohoto důvodu umístitelné na otevřeném ani chráněném trhu práce. jejich účelem je dlouhodobá a pravidelná podpora zdokonalování pracovních návyků a dovedností prostřednictvím sociálně pracovní terapie. b) domov pro osoby se zdravotním postižením dle ustanovení § 48 - organizace je zřízena pro poskytování pobytových služeb osobám, které mají sníženou soběstačnost z důvodu zdravotního postižení, zejména mentálního případně kombinovaného postižení, jejichž situace vyžaduje pravidelnou pomoc jiné fyzické osoby. c) chráněné bydlení dle ustanovení § 51 - organizace je zřízena pro poskytování pobytových služeb osobám, které mají sníženou soběstačnost z důvodu mentálního postižení případně kombinovaného postižení, jejichž situace vyžaduje pomoc jiné fyzické osoby. chráněné bydlení má formu skupinového, popřípadě individuálního bydlení. organizace je povinna zajistit zdravotní péči definovanou v § 36 zákona č. 108/2006 sb. o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů, pokud je potřebná. organizace také poskytuje na základě písemné smlouvy s uživatelem a za úhradu fakultativní služby, které souvisí s předmětem hlavní činnosti. poskytované fakultativní služby stanoví organizace vnitřním předpisem včetně stanovení výše úhrady za jejich poskytování. poskytuje stravování uživatelům služeb, zaměstnancům, osobám, které dosáhly věku rozhodného pro přiznání starobního důchodu, osobám se zdravotním postižením, studentům praktikantům, dobrovolníkům a krátkodobě i jiným zájemcům. provádí nahodilý prodej drobných výrobků zhotovených v rámci aktivizačních činností uživatelů a nahodilý prodej zemědělských produktů rostlinné a živočišné produkce získaných v rámci povinné péče o pozemky. pronajímá bytové a nebytové prostory a plochy včetně poskytování základních služeb s pronájmem spojených.
Statutární orgán
Alois Klíma
Blatná
Den vzniku funkce: 1. leden 2003
Den zániku funkce: 31. březen 2007
zapsáno 1. leden 2003
vymazáno 21. červen 2007
zapsáno 21. červen 2007
vymazáno 3. listopad 2016
Ředitel je oprávněn organizaci samostatně zastupovat a jednat za ní ve všech záležitostech, které se jí týkají, a to v souladu s obecně závaznými právními předpisy a usneseními orgánů zřizovatele. Ředitel podepisuje jménem organizace tak, že k vytištěnému nebo napsanému jménu organizace nebo otisku razítka se jménem organizace připojí svůj podpis. Jiná osoba je oprávněna jednat za organizaci jen na základě a v rozsahu pravomocí vyplývajících jí z vnitřního organizačního předpisu organizace nebo na základě písemného zmocnění uděleného jí ředitelem organizace. Ke svému podpisu pak připojí vyznačení svého postavení zástupce statutárního orgánu organizace.
Statutárním orgánem organizace je ředitel organizace, kterého jmenuje a odvolává Rada Jihočeského kraje jako orgán kraje vykonávající zřizovatelské funkce dle ust. § 59 odst. 1 písm. i) zák.č. 129/2000 Sb. o krajích, ve znění pozdějších předpisů. Do doby jmenování statutárního orgánu vede organizaci osoba dočasně pověřená Radou Jihočeského kraje. Ředitel plní úkoly vedoucího organizace. Ředitel je oprávněn organizaci samostatně zastupovat a jednat za ní ve všech záležitostech, které se jí týkají. Ředitel je povinen postupovat v souladu s právními předpisy a řídit se usneseními a vnitřními předpisy vydanými zřizovatelem týkající se příspěvkových organizací.Ředitel podepisuje jménem organizace tak, že k vytištěnému nebo napsanému jménu organizace nebo otisku razítka se jménem organizace připojí svůj podpis. Jiná osoba je oprávněna jednat za organizaci jen na základě a v rozsahu pravomocí vyplývajících jí z vnitřního organizačního předpisu organizace nebo na základě písemného zmocnění uděleného jí ředitelem organizace. Ke svému podpisu pak připojí vyznačení svého postavení zástupce statutárního orgánu organizace. Organizační řád a jeho změny schvaluje vždy zřizovatel, tento řád musí mimo jiné obsahovat popis organizační struktury, organizační schéma s uvedením příslušných stupňů řízení, základní povinnosti a odpovědnosti vedoucích pracovníků, zmocnění k vydávání dalších vnitřních předpisů a stanovení kapacity organizace dle jednotlivých druhů poskytované sociální služby.
Statutárním orgánem organizace je ředitel organizace, kterého jmenuje a odvolává Rada Jihočeského kraje jako orgán kraje vykonávající zřizovatelské funkce dle ust. § 59 odst. 1 písm. i) zák.č. 129/2000 Sb. o krajích, ve znění pozdějších předpisů. Do doby jmenování statutárního orgánu vede organizaci osoba dočasně pověřená Radou Jihočeského kraje. Ředitel plní úkoly vedoucího organizace. Ředitel je oprávněn organizaci samostatně zastupovat a jednat za ní ve všech záležitostech, které se jí týkají. Ředitel je povinen postupovat v souladu s právními předpisy a řídit se usneseními a vnitřními předpisy vydanými zřizovatelem týkající se příspěvkových organizací.Ředitel podepisuje jménem organizace tak, že k vytištěnému nebo napsanému jménu organizace nebo otisku razítka se jménem organizace připojí svůj podpis. Jiná osoba je oprávněna jednat za organizaci jen na základě a v rozsahu pravomocí vyplývajících jí z vnitřního organizačního předpisu organizace nebo na základě písemného zmocnění uděleného jí ředitelem organizace. Ke svému podpisu pak připojí vyznačení svého postavení zástupce statutárního orgánu organizace.
Jihočeský kraj IČO: 70890650
U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice
Úplný výpis ze spolkového rejstříku - veřejný rejstřík
Tato stránka obsahuje úplný výpis
údajů firmy
Domov PETRA Mačkov.
Údaje byly staženy 16. ledna 2023 z
datové služby justice.cz dle IČO
70871779
a údaje ve výpise nebyly dle systému ARES do dnešního dne změněny.
Z důvodu ochrany osobních údajů nejsou na stránce data narození a úplné adresy fyzických osob.
Kompletní výpis včetně dat narození a adres lze zobrazit po zadání IČO 70871779 na originální stránce obchodního rejstříku justice.cz.
Výpis z obchodního (spolkového) rejstříku uváděný na stránkách serveru Kurzy.cz má pouze informativní hodnotu k datu uvedenému v záhlaví výpisu, nenahrazuje oficiální výpis z obchodního (spolkového) rejstříku
a nelze jej použít při právních úkonech, např. při jednáních se státními úřady. Oficiální výpis je možné pořídit u libovolného rejstříkového soudu, v jakékoli notářské kanceláři, na obecním či městském úřadě
a na pobočkách pošty se službou Czech POINT.
Zdroje dat:
Kurzy.cz zobrazují výhradně jen takové údaje, jenž jsou poskytovány jako otevřená data, případně data, která jsou zveřejněna orgánem státní správy,
nebo je Kurzy.cz jako zpracovatel osobních údajů získaly na základě smlouvy s jiným správcem (aktuálně katalog ŽivéFirmy.cz). Veškeré osobní údaje jsou zveřejňovány v souladu s Nařízením (EU) 2016/679 (GDPR)
a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, v platném znění. Podrobné informace o právech subjektu údajů, rozsahu a oprávněnosti zpracovávání osobních údajů jsou uvedeny v dokumentu
Zpracování osobních údajů z veřejných zdrojů
Své žádosti či připomínky týkající se zveřejněných údajů posílejte, prosím, na email
info@kurzy.cz. Vzhledem k tomu, že Kurzy.cz nezískaly osobní údaje od subjektu údajů, ale
z veřejných zdrojů, nebudou obvykle schopny identifikovat subjekt údajů pouze na základě jména a příjmení fyzické osoby (osob se stejným jménem a příjmením budou mít v evidenci více).
Chcete-li proto požádat o výmaz svých údajů či budete např. vznášet námitku, urychlíte vyřízení své žádosti tím, že uvedete přesnější identifikaci své osoby, tedy
kromě jména a příjmení uvedete např. i své bydliště nebo datum narození, případě uvedete webové stránky Kurzy.cz, na kterých jste zmiňováni.
Seznam odkazů na zdrojové informace naleznete na stránce
KONTAKTY a ZDROJE.
Opravy dat: Pokud jste objevili nesrovnalost dat se zdrojovým rejstříkem, kontaktujte nás prosím na email
info@kurzy.cz a uveďte stránku, na které se nesrovnalost nachází, případně IČ subjektu.
Pokud je nesrovnalost dat přímo ve zdrojovém rejstříku, obraťte se s opravou dat na příslušnou instituci uvedenou na stránce
Zdroje.
Tím zajistíte aktuálnost dat na našich stránkách a v mnoha dalších komerčních databázích.